Selasa, 19 Ogos 2008

Liku2 Kehidupan Anak Kampung...

Hidup ni memang penuh dengan pancaroba.Kadang-kadang aku sendiri alpa dan lalai dengan dunia yang penuh lakonan hidup manusia apatah lagi di bandaraya Metropolitan ni. Dalam kesibukan manusia mengejar keduniaan ni, aku sendiri kadang2 hanyut dalam buaian sendiri.

Antara sedar atau tak dah 3 tahun lebih aku menjadi warga KL yang sememangnya terkenal dengan sikap keduniaan, pentingkan diri dan macam-macam lagi. Aku sendiri kadang2 hilang arah dengan pakah masih ade mase untuk aku berubah atau sebaliknye.

Di bandaraye KL aku kenal macam2 ragam manusia.Ade yang jujur, sengal, hipokrit dan macam2 lagi.Istilah kawan sepatutnye di kaji semule. Kat kL ni jangan terlalu mudah melabelkan seseorang itu baik kite seandainye kite sendiri x tau makne perkataan tersebut.

Selame aku duduk kL ni, macam2 yang aku dah hadapi.Ade yang manis dan pasti ade yang buruk.Kematian bukan lagi perkare yang aku takutkan duduk kL ni tapi aku lagi takut dengan manusia.Ade beberape org member aku meninggal setelah menjadi warga KL.




3 ulasan :

Xonos berkata...

Meninggal? Dari segi apa tu? Betul dah "kembali" ke ataupun moral mereka?

Nurfarhany berkata...

ahahah.
ntah le.. aku add je nk jd follower ko. awat? xbleyh ke? hehe.
aku sape?
hmmm. xpe.. ko diam2 je. aku mmg xnk org tau aku sape. hahah
eh, xnk ke jd follower aku jgk?
ksian aku.. bru ade sorg follower.. aku ni bru lg kat blogger nih.. ;p

Nurfarhany berkata...

ahaha.
elok sgt la tu.
kite warganegara malaysia.
same2 la bkongsi criter.
heheh.
ape komenpost2aku sume?
oke kahh?